woensdag 10 maart 2021

You Sparkle Layout for ***Renea Bouquets*** + Playing at the Finnabair blog!!!

 Goodmorning Lovely Friends,

I hope you are having a wonderful day, about a month ago we had some pretty & peacefulness snow here in The Netherlands and I off course had to take some pictures of our daughter in it. {and just like her mom she doesn't like the snow} But lucky me she let me take a couple of nice ones when she wasn't crying because of the cold. Writting this makes me feel like a bad mom taking her out but when the snow was gone and it was freezing one day she said "snow"in the cutest way ever....

You Sparkle: 

For this layout I used some pretty 13 Arts papers. This time I wanted some purple papers to match my flowers. This layout is more mixed media of me then I am normally make but it was so much fun and I think I am planning to make more of them. I am always afraid to use more colour on my work because I always think it's to much. All the mixed media products I used are by Finnabair. 



The teal flowers are treated with some mica powder to give it the color to match the background. On the background I used a Finnabair stencil called Manuscript I just love all the new stencils....from the  Beautiful Board Large Ornate Flourish Clock Lasercut Chipboard I cut out the middle part because I wanted my picture in there I treated the beautiful board with heavy gesso and later on with the amazing nothern light texture effect paste & some acrylic metallique paint called Vintage Rose. At the end I added some snowflake paste to the chipboard and flowers and also some snowballs .




I kept the swirls very clean for me I only added some heavy gesso & snowflake paste. On the flowers I added some white matte wax & from the opal series the Royal Robes so my layout smells so freaking good I just can't stop smelling it lol. I just love that picture of Abbey she is such a sweet little girl.


Renea Bouquets products used for this layout:


Thank you so much for visiting my blog...I hope I have inspired you to be creative this weekend...have a wonderful day hugs!

23 opmerkingen:

  1. 6 jaar alweer, time fly’s...
    Je maakt altijd van die prachtige lay-outs waar ik gewoon verliefd op ben.
    Ik zou willen dat ik ook zo zelfverzekerd ben om ze te maken.
    Je bent een toppertje 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou erg van jouw style, super mooie layouts. Ik zag ze voor het eerst op de blog bij Altenew en ze blijven een inspiratie.
    Op naar de volgende 6 jaren

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I really love your style and while im (really) not into pink this layout is as inspirational as ever. thank you for sharing with us

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow I love what you make. Thise are really gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaat dat toch snel hè, 6 jaar alweer. Zolang ben ik er nog niet bij.
    Even je blog bekeken wat maak je mooie dingen.
    Veel succes nog en dat er nog vele jaren mogen volgen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige lag out, en ja 6 jaar zijn zomaar om

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eerste indruk gaf me gelijk reden om je te gaan volgen. Wat ziet dit er uitnodigend uit. Enne... Gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd 6 jaar!! Prachtige lay-out!xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben door diverse omstandigheden gestopt met (digitaal) scrappen.
    Ik ben er 100% van overtuigd dat er een dag komt dat ik er weer voor
    Zal gaan zitten.

    Langzaam weer inspiratie op doen,zoals hier ❤️

    Groetjes Kath Hardonck op je FB groep 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 6 jaar alweer, gefeliciteerd, dat is best een prestatie! En wat een prachtige lay out heb je gemaakt. Op naar nog vele creatieve jaren :-)
    Lieve groetjes,
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte gefeliciteerd met je 6 jarige bestaan. Ik heb even op je blog rondgekeken, mijn complimenten voor je mooie creaties.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je 6 jarig bestaan. Wat staan hier mooie dingen op je blog zeg!
    Nog vele creatieve jaren gewenst!

    Groetjes Anita Stoker

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van harte gefeliciteerd met je 6 jarige bestaan ik ben zo blij dat jou groep heb gevonden geen mappen nee gewoon een foto berichtje en klaar... dit bespaart mij energie die ik liever steek in mijn creatief zijn want doir mijn ziekte moet ik al zoveel laten en dan us je energie wat je hebt heel belangrijk goed te verdelen enorm bedankt hiervoor op naar nog vele jaren naar verkopen zonder mappen en meer creatief te zijn groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi
    Van harte gefeliciteerd.
    Heb even op je blog rondgekeken ziet er super leuk uit.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jouw stijl is wel herkenbaar en altijd rijk gedecoreerd. Ik ben blij met de pagina op FB, juist omdat je er geen map hoeft aan te maken (wat ik trouwens wel heb gedaan voor mijn eigen gemak). Ga zo door, zou ik zeggen en gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk om alles zo van je te zien.
    Volger was ik al, ook al doe ik met mijn eigen blog weinig.
    xxx Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Van harte gefeliciteerd met je 6 jarige bestaan, en wat heb je mooie creaties staan op je blog. Het is inderdaad een heel gedoe mappen aan maken dat heb ik op mijn hobby ruil en verkoop groep ook niet gewoon je adv plaatsen en klaar.
    Ik ben je volger geworden.
    Succes met je FB groep, groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd en wat een tijd alweer he , 6 jaar is zo voorbij, en nog steeds een groot succes je site. En wat een mooie blog heb je ook.
    Hoop nog vele jaren bij je langs te komen om te kijken en te kopen.
    groetjes jokie de beer

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Van harte gefeliciteerd met het 6 jarig bestaan. Ik ben blij dat ik daar deel van uit mag maken

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd, 6 jaar. Nu dan een kijkje op jou blog en gelijk volger te worden. Je hebt een heel andere stijl dan ik, maar daardoor juist ook leuk om ideetjes op te doen. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Van harte gefeliciteerd met deze mooie mijlpaal!. Wat maak je een prachtige ontwerpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Van harte gefeliciteerd met deze mooie mijlpaal.

    BeantwoordenVerwijderen